Płatność i dostawa

Możliwe sposoby płatności

Przelew bankowy

Należy dokonać wpłaty na poniższe konto bankowe:
Nr Konta:
ING: 33 1050 1562 1000 0092 3662 9987
Odbiorca:
PetsIN
Z. Chrzanowskiej 8a/32
35-020 Rzeszów
NIP: 8133425659
Tytuł przelewu: 
Imię i Nazwisko/nr zamówienia

! Prosimy pamiętać, że płatność przelewem tradycyjnym wydłuży oczekiwanie na realizację zamówienia do okresu związanego z zaksięgowaniem opłaty, tj. 1-2 dni.

Możliwe sposoby dostawy:

Nadawane przez nas przesyłki są rejestrowane co daje możliwość reklamacji w razie ich niedostarczenia. Dostępne opcje to:

  • List priorytetowy (Poczta Polska) - jedynie dla naklejek i opasek silikonowych - 8,00 zł.
  • Paczka (Poczta Polska) - 14,00 zł.
  • Kurier - 16,00 zł.

Dostawa poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:

Wysyłka produktów za granice jest możliwa, jednak tego typu zamówienia realizujemy jedynie po wcześniejszym indywidualnym kontakcie telefonicznym lub mailowym: sklep@petsin.pl – dopiero znając szczegóły zamówienie tj. ilość produktów, wymiary i wagę paczki oraz kraj docelowy możemy oszacować koszt wysyłki oraz prognozowany czas jej dostarczenia. Koszt ewentualnego ubezpieczenia przesyłki pokrywa Klient.

Baza hotelowa dla zwierząt PetsIN
PetsIN

Zamówienia personalizowane:

Tego typu zamówienia realizujemy dopiero po zaksięgowaniu płatności i otrzymaniu od klienta niezbędnych dla danego produktu materiałów graficznych bądź informacyjnych. Aby ułatwić ten proces dołączamy specjalny link do potwierdzenia zamówienia – po kliknięciu można od razu dołączyć wybrany załącznik np. zdjęcie. Zamówienia na produkty personalizowane przyjmowane są od poniedziałku do piątku i przekazane do realizacji w kolejny poniedziałek – wydłuża to termin realizacji i dostawy do około 10 dni roboczych, ale umożliwia utrzymanie niskiej ceny produktów. Cała procedura dostarczania towaru do Klienta została opisana w Regulaminie.

Reklamacje:

Sugerujemy, abyś po odebraniu przesyłki zawsze sprawdził, czy nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń – czy opakowanie nie jest nigdzie rozerwane, czy koperta lub paczka nie wygląda, jakby ktoś próbował otwierać ją wcześniej.

Po dokonaniu odbioru prosimy o skontrolowanie – jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera lub listonosza - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia, nawet jeżeli przesyłka wygląda na nienaruszoną. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu, który będzie pomocny w przeprowadzeniu procedury reklamacyjnej.

Jeśli po odebraniu towaru stwierdzisz jego niezgodność z zamówieniem (zły rozmiar lub kolor, błąd w nadruku), skontaktuj się z nami pisząc na reklamacje@petsin.pl, aby poinformować nas o ewentualnych nieprawidłowościach. Dołożymy wszelkich starań, by naprawić nasz błąd w możliwie krótkim czasie.

UWAGA! Produkty personalizowane przygotowywane są w oparciu o materiały dosyłane przez Klienta – zdjęcia, grafiki etc. Firma nie ponosi odpowiedzialności za niezadowalający efekt finalny np. wydruku naklejki, jeżeli Klient prześle materiały słabej jakości, w niskiej rozdzielczości lub niezgodne z formatem bądź specyfikacją wymaganą przez producenta. Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajduje się w Regulaminie sklepu.


Prawo do odstąpienia od umowy – zwroty:

Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru. Wszelkie niezbędne informacje na ten temat, wraz z niezbędną dokumentacją znajdziesz w Regulaminie - przypominamy jednak, że odsyłany towar nie może być używany.

UWAGA! Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Klientowi, który zamówił produkt personalizowany (produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).